środa, 17 lipca 2013

Wakacyjne podróże

I znowu wiatr hula po moim blogu, ale w najbliższych dniach postaram się nadrobić zaległości:)
Dziś dla odmiany nie będzie decoupagu. Pokaże Wam za to kilka zdjęć z wycieczki, na którą zabrali mnie rodzice w nagrodę za obronę pracy magisterskiej:) Jako, że skończyłam Sztukę Ogrodową celem wycieczki był ogród, a konkretniej "Ogród na Rozstajach". Jest to prywatny ogród udostępniony do zwiedzania, położony w województwie świętokrzyskim, w Dolinie Nidy. Ogród ma powierzchnię 1 hektara, jego tłem są stare drzewa, co nadaje całości naturalistyczny, parkowy wygląd. Tarasowy układ i duże różnice wysokości pozwoliły na stworzenie strumyków i kaskad wodnych. Zainteresowanych odsyłam na stronę internetową http://www.ogrodnarozstajach.pl/.







i
I na koniec troszkę mnie, żebyście o mnie pamiętali :)
Pozdrawiam cieplutko
Marcelina

3 komentarze: