niedziela, 20 stycznia 2013

Wyróżnienia

 Przeważnie nie biorę udziału w tego typu zabawach, jednak jest mi niezmiernie miło, ponieważ w ostatnim czasie przyznano mi aż dwa wyróżnienia :) Cieszę się , że podoba Wam się moja twórczość i że blog został zauważony, tym bardziej, że istnieje dopiero od 1,5 miesiąca :)
 




Pierwsze wyróżnienie przyznał mi http://artrusticpl.blogspot.com, mężczyzna, który prowadzi bardzo ciekawego bloga i jest wszechstronnie uzdolniony :)
 Oto jego pytania i moje odpowiedzi :) :


1. Lato czy zima?- każda z tych pór roku ma w sobie coś wyjątkowego
2. Spacer czy bieg?- zdecydowanie spacer
3. Ulubiony rodzaj muzyki.- ostatnio chillout
4. Wolisz rządzić, czy robić co Ci karzą?- zależy od sytuacji
5. Co kochasz najbardziej w życiu?- kwiaty, dobre jedzenie i słodycze
6. Jak spędzasz wolne chwile?poza decoupagem mam jeszcze wiele pasji, o których  może wkrótce napiszę  na blogu
7. Mieszkanie w stylu nowoczesnym czy dawnym?- dawnym- lubię stare rzeczy z duszą
8. Rękodzieło to hobby czy praca?- póki co tylko hobby
9. Ulubione zwierzę domowe.- króliczki
10. Ulubiona potrawa.- nie mam jednej ulubionej, ja ogólnie kocham jeść i odkrywać nowe smaki
11. Ulubiony trunek.- to zależy od dnia i okazji- ostatnio czerwone wino domowej produkcji


Drugie wyróżnienie otrzymałam od  Małgorzaty http://fantazyjneupominki.blogspot.com. Na blogu znalazłam wiele pięknych przedmiotów wykonanych ręcznie w najróżniejszych technikach.


1. woda czy sok? -woda
2. bajka czy horror? -bajka, ale horrory też lubię
3. optymizm czy pesymizm? -optymizm
4. planowanie czy spontaniczność? -ostatnio uczę się planować różne rzeczy
5. wiara czy nadzieja?-wiara
6. pieniądze czy miłość?-miłość
7. owoc czy warzywo?-owoc
8. jesień  czy wiosna?-jesień lubię za kolorystykę, wiosnę natomiast za to że świat budzi się do życia, i oczywiście  za kwiaty
9. filiżanka czy kubek? -kubek
10.restauracja czy fast food? -niestety mam słabość do fast foodów
11.książka czy film?- i to i to w zależności od nastroju

Jeszcze raz dziękuję za przyznane mi wyróżnienia.
Niestety muszę złamać zasady, gdyż przez tak krótką obecność w blogowym świecie jest mi ciężko wytypować 11 mało popularnych blogów
  pozdrawiam
Marcelina

1 komentarz:

  1. Wyróżnienia jak najbardziej zasłużone:) Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń